Pàgines

dijous, 18 de desembre del 2014

Ponxo balicam

coat poncho · abric ponxo
Vaig apurada de temps,...però igualment hi ha tentacions que una no es pot resistir,...La peça era la nineta dels meus ulls, de fa temps, sempre m'ha faltat a l'armari un ponxo bonic,...n'he vist i buscats molts, però inmillorable si me'l puc fer al meu gust. Vaig triar les teles i en menys de dues hores ja els tenia fets. Perquè no n'he fet un, n'he fet dos, un per mi i un per la Jana, que com jo li encanta aquesta peça.

prepared by cold · preparades pel fred
La tela és molt suau i empalfada, d'un gris clar que lliga amb tot, súper portable i amb una caiguda fina i molt bonica. La part del coll interior, que queda caiguda endavant, la vaig forrar amb un estampat alegre de cotò natural molt suau, així tot el ponxo queda molt càlid i agradable. Ja pot venir el fred que estem ben preparades.

joy to the neck, face lighting · alegria al coll, il·luminant la cara

El repte el proposava una crac de l'agulla la lio que des de aquí li vull agrair que hagi compartit un fantàstic tutorial i m'hagi descobert aquest repte, el primer "cc = cose conmigo" i que no serà l'últim. En aquest petit i bonic món aficionades a l'agulla cusen juntes i comparteixen els resultats, per tant amb aquesta entrada participo al RUMS espanya

12 comentaris:

  1. Que guapa es la teva filla!! sembla una model profesional, esta preciosa amb el ponxo!!

    petons

    tati

    ResponElimina
  2. Uauh!! quina passada, qué maco!!! el trobo molt delicat.... i té una pinta d'abrigar molt....felicitats!!

    ResponElimina
  3. M'encanta com t'ha quedat el ponxo, és molt bonic! I a la teva filla li queda fantàstic!

    ResponElimina
  4. Chulísimo!!!
    Es una prenda muy práctica, yo quiero llevar el mío a todas horas!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii, es muy agradable, no pesa, calienta y muy divertido de coser!!!! Este proyecto lo tiene todo :-)

      Elimina
  5. que bonito, me gustan las telas, la calentita donde la has comprado? yo aun sigo buscando una tela que me guste para hacermelo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Lourdes! esta tela la compré en Salt, al lado de Girona. Te aconsejo igualmente que te lances con lo que puedas a coserlo, es una pieza muy agradecida de hacer y llevar :-)

      Elimina