Pàgines

dijous, 11 de desembre del 2014

cistelles de contrast

cord baskets · cistells de corda
Els contrastos donen vida i enriqueixen els entorns, captem la nostra atenció i ens fan sentir més desperts i perceptius,...(que seriosa m'he posat,...jijiji) aquesta és la teoria de la sensació que donen els objectes amb contrast.

contrasted baskets · cistelles amb contrast
Vaig experimentar el contrast amb unes bobines de corda de cotò,...de molta qualitat, suaus, resistents, molt agradables al tacte i amb prou fermesa per fer-hi unes cistelles, el contrast el vaig aconseguir conjuntant-les amb colors contraris, un de fosc amb un de clar. I ademés contrastant el to càlid i (obvi) que tenen, amb un toc final de color fred, per rematar amb encara més contrast. Proveu-ho és un joc que dona bons resultats.

Perquè us feu una idea, amb una bobina de 100metres de corda, en surten dos cistelles de 24cm de diàmetre aproximat. Són materials cars i cundeixen molt poc, però el resultat és espectacular.

blue baskets · cistells blaus

green baskets · cistells verds

Aquestes les he ofertat a la shop, a casa n'estem plens i ja n'hem regalat moltes, les cistelles van bé per tot i la seva utilitat és infinita, pel pa, per la fruita, per les llanes, pels caramels, per les joguines, pels potipoti del bany,...no acabariem mai.

Fins molt aviat, estic molt liada amb encàrrecs costurils de. Nadal i no hem queda massa temps pel blog, però ja vaig fent fotos i us ho anirè mostrant


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada